Za tiste, ki že znate programirati: lekcije na osnovi nalog iz Advent of Code 2020
Tule se bodo nabirale lepe rešitve nalog Advent of Code 2020, s komentarji in različnimi poučnimi stvarmi.
Naloge so v vsaki rešitvi le kratko povzete. Predpostavljam, da je bralec že prebral originalno nalogo in jo tudi rešil.
Spodaj so povezave na Jupyter notebooke. Če želite to poganjati, raje poberite celoten zip, ki vsebuje tudi datoteke z vhodnimi podatki (mojimi - vsak dobi drugačne). Ali pa odprite v Binderju, kjer lahko kodo tudi izvajate (in celo zamenjate podatke s svojimi).
- 01 Report Repair: igranje z generatorji ali množicami
- 02 Password Philosophy: vaja iz branja datotek
- 03 Toboggan Trajectory: nič posebnega; generatorji in rezine?
- 04 Passport Processing: relativno dolgočasna vaja iz branja datotek
- 05 Binary Boarding: nič posebnega; mogoče kak lep programerski trik
- 06 Custom Customs: vezane in nevezane metode; delo z množicami
- 07 Handy Haversacks: rekurzija; in vaja iz branja podatkov
- 08 Handheld Halting: simulator CPU
- 09 Encoding Error: lepa naloga iz algoritmov; pomikanje po oknu, iskanje okna...
- 10 Adapter Array: lep primerek naloge na temo dinamičnega programiranja
- 11 Seating System: v bistvu implementacija igre življenja; predvsem vaja iz elegantnega programiranja
- 12 Rain Risk: imeniten primer uporabe kompleksnih števil.
- 13 Shuttle Search: malo matematike (kitajski ostanki)
- 14 Docking Data: igranje z biti
- 15 Rambunctious Recitation: ena sitna zanka, ampak dober primer, zakaj moramo uporabljati slovarje
- 16 Ticket Translation: lep (čeprav malo dolg) primer elegantne rabe izpeljanih seznamov
- 17 Conway Cubes: večdimenzionalna igra življenja - lep primer elegantnega dela z množicami, funkcijami višjih redov, kreativne uporabe trojiškega zapisa...
- 18 Operation Order: kako Python analizira program; posebne metode razredov
- 19 Monster Messages: kontekstno neodvisne gramatike in zanimiva vaja iz rekurzije.
- 20 Jurassic Jigsaw: uporabljeno kot domača naloga, tako da vsebuje delo s seznami, slovarji, množicami, izpeljanimi seznami...
- 21 Allergen Assessment: imenitna vaja iz razmišljanja o množicah
- 22 Crab Combat: samo malo programiranja, vključno z rekurzijo
- 23 Crab Cups: povezani krožni seznami
- 24 Lobby Layout: šestkotni koordinatni sistem; množice
- 25 Combo Breaker: Razbijanje Diffie-Hellmanove izmenjave ključev
마지막 수정됨: Tuesday, 28 December 2021, 8:40 PM